понедељак, 4. октобар 2010.

МИНИ ПИЦЕ

Састојци
  • 500 мл млаког млека 
  • 1 кесица сувог квасца 
  • 80 г ренданог маслаца 
  • со 
  • брашно 
  • шунка, сир, печурке..... 
  • кечап 
  • оригано 
Припрема
  1. Сипати у чинију млако млеко, додати суви квасац, маслац, со и брашно па замесити тесто тако да не буде ни тврдо ни меко. 
  2. Тесто оставити бар пола сата да нарасте, премесити га и истрести из чиније на брашном посуту подлогу (сто). 
  3. Тесто развући на дебљину око 1 цм и одговарајућом чашом вадити кругове и ређати у подмазан плех (ја користим пек папир). 
  4. Пице премазати кечапом, посути ориганом и као и на свакој пици ставити шунку, сир, печурке.... или већ састојке по жељи. 
  5. Пећи у рерни загрејаној на 200°Ц око 15 минута.
Мини пице

Шунку и сир можете нарендати или стављати у комаду као што сам ја овом приликом. Биле су намењене за дечију журку тако да нисам стављала ништа осим кечапа, шунке (прашка) и сира (гауда) који сам такође секла чашом. Печене сам украсила кечапом исцртавајући смешна лица, али је сликано пре тога.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...