петак, 5. новембар 2010.

ПРЕБРАНАЦ С ПРШУТОМ

Лично, нисам баш љубитељ пасуља, али не памтим да сам икад пробала овако добро јело. Мислим да ћу се од сад пасуљ чешће налазити на нашој трпези. И у овом рецепту мере су дате за једну особу, па их треба помножити бројем особа за које се јело спрема.

Пребранац с пршутом
Састојци:
  • 50 г пасуља тетовца
  • 50 г исечене пршуте
  • главица црног лука
  • 2 кашике уља
  • со
  • бибер
  • зачинска паприка
  • ловоров лист
Припрема:
  1. Потопите пасуљ да надође преко ноћи. Сутрадан га кратко прокувајте, процедите, налијте водом и кувајте још мало, тј. док спремите остале састојке. 
  2. На мало уља продинстајте сецкану пршуту и на ребарца исецкани лук, па зачините. У овом случају, ја нисам додавала со овде јер је месо већ било довољно слано, али сам додала мало соли у воду у којој се кувао пасуљ. 
  3. Пропржени лук спојите са процеђеним пасуљем (сачувајте воду) па пребаците у посуду у којој ће се пребранац пећи. Додајте и ловоров лист па налијте процеђеном водом и ставите у рерну да се запече. 
  4. Ја сам користила димљену говеђу печеницу која је била сечена на врло танке парчиће па сам на пола печења пребранац покрила фолијом како се месо не би препекло. 
  5. Служити уз купус салату и хлеб.
Пребранац с пршутом

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...