недеља, 6. март 2011.

ПИТА ОД СУВИХ ШЉИВА


Пита од сувих шљива
Потребно је:
  • 500 г кора за питу
  • 250 г сувих шљива (без коштица)
  • 150 г сецканих ораха
  • 100 г шећера 
  • 1 кесица ванилин шећера
  • пола кесице цимета
  • 1 дл уља
  • шећер у праху за посипање 
Пита од сувих шљива
Припрема:
  1. Суве шљиве потопити у млаку воду да преноће, а затим их процедити и одвојити од коштица (ако сте такве купили) па их исећи на резанце.
  2. Додати сецкане орахе, шећер, цимет и све промешати.
  3. Ређати по три коре, једну на другу. Сваку попрскати са мало уља,  а на трећу,  уз дужу страницу распоредити део фила и увити у ролну. Истим поступком утрошити преосталу масу и коре.
  4. Питу одозго порскати уљем и пећи док не порумени. Када је извадите из рерне поспите је шећером у праху и прекријте крпом док се не охлади.
Пита од сувих шљива

13 коментара:

  1. Preukusno izgleda!! Imam neke suve šljive koje mi se vuku po frižideru - evo sjajnog načina da se iskoriste !! :-))

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastično, nikada mi ne bi palo na pamet!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман6. март 2011. 21:08

    Već obožavam ovaj recept, jedva čekam da ga i sama isprobam!
    Hvala ti na njemu:)

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastičan ukus daju suve šljive i piti a tako isto i baklavi...

    ОдговориИзбриши
  5. Krasna ideja da se iskoriste suve sljive (koje nikako da potrosim). Hvala na divnom receptu! :)

    ОдговориИзбриши
  6. I ja kao jovana imam neke suve šljive, imam i orahe, doduše mlevene. Al' nema veze. :) Imam i kore i dobru volju. Sve sam rekla. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Se ven super ricos los rollos,me encantaría saber de qué estan rellenos,el traductor no me funciona,podrías instalar un traductor por favor?,abrazos.

    ОдговориИзбриши
  8. Hola Rosita! Bienvenida a mi blog. Espero que traductor funciona ahora.
    Pie es con ciruelas.

    ОдговориИзбриши
  9. Hola gracias eres muy amable,me encantó la receta,me gustan mucho las ciruelas pasas,intentaré hacer tu receta,gracias de nuevo,abrazos.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...