четвртак, 17. мај 2012.

Бака Лакин КОЛАЧ СА ЈАБУКАМА

Препоручујем уз шољу млека као доручак, вечеру или ужину за децу, а и за нас одрасле уз шољицу кафе, ко воли.


Пре извесног времена сам добила мало јабука, оних правих сељачких, непрсканих. Иако сви знамо да су здраве, добре, некако им ретко прилазимо и служимо се. А штета би била да пропадну. Зато реших да направим омиљени колач мог супруга по рецепту његове маме, наравно. 😇

4 јајета умутити са 2 чаше шећера. Додати 1 чашу уља, 1 ванилин шећер и то још мало мутити па додати 2,5 чаше брашна, 1 прашак за пециво и 100 гр млевених ораха. Добро измешати кашиком и на крају додати 800-900 гр ољуштених и на танке листиће исечених јабука. Поново добро измешати и сипати у подмазану и брашном посуту тепсију. Пећи на умереној температури. Чачкалицом проверити да ли је колач печен.

Као мерицу сам користила пластичне чаше од киселог млека. Уместо пола мере ораха сам ставила пола мере млевених лешника јер ми је мало остало од неког претходног колача који сам правила. Рерну сам загрејала на 190 степени и тако пекла око пола сата. Корица је била лепа, али унутрашњост још увек лепљива па сам смањила температуру на 150 степени и укључила само врућ ваздух (вентилатор) и тако допекла колач - још неких 15-ак минута.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...