недеља, 03. април 2011.

ПРЖЕНИЦЕ

Свима добро знане прженице, као један  од најпопуларнијих начина за искоришћавање старог хлеба, можда нису баш најбољи избор за пост на блогу. Али, шта ћу, дуго, дуго их нисам правила... толико дуго, да ме мој троипогодишњи син питао "Мама, шта је то?" кад сам их направила за доручак. И толику су ми биле "слатке" да сам морала да им посветим пост.

Сви знате шта је потребно:
  • стари хлеб
  • јаје, два
  • млеко
  • маст за пржење
Припрема свима добро позната:
  1. Исећи хлеб на тање парчиће. Ја их увек додатно пресечем на пола јер тако волим. Јаје/а умутити са млеком. Хлеб умакати у смесу и пржити на загрејаној масноћи, са обе стране,  док не порумени. Пржене стављати на кухињски папир да се оцеди вишак масноће.
  2. Служити по избору. Ко воли слатко може их јести са џемом, ко воли слано може са сиром, а могу се јести и без прилога уз чај или јогурт.... Ма знате и сами какве прженице волите. 😊
Прженице
Прженице
Прженице
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...