четвртак, 24. април 2014.

АЈВАР ОБЛАНДА

Ајвар обланда
Састојци: 
  • 400 г сланог крављег сира
  • 200 г ајвара
  • 100 г печеног сусама
  • паковање мале обланде
Припрема: 
  1. Испећи сусам на суво у одговарајућем тигању.
  2. Измешати сир и ајвар па додати и сусам.
  3. Филовати обланду па кад се добро охлади и стегне сећи на коцке жељене величине.
  4. Украсити по жељи гранчицама першуна или колутићима маслина или већ у зависности од тренутне инспирације. 
Напомена:
Ја сам имала комад сира од 470 г и целог сам га искористила тако да сам додала и још 2-3 кашике ајвара преко дате мере. Слободно повећајте или смањите меру у зависности од величине обланде коју имате. Ја сам сир само изгњечила виљушком јер сам желела да се осете комадићи сира, али наравно може и да се измикса или избленда ако желите кремастију структуру.
Ајвар обланда

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...