среда, 19. фебруар 2014.

УЛУЧЕНЕ ПАПРИКЕ

У неким крајевима Србије ове паприке су познате под називом белолучане, али ја их одувек знам као улучене паприке. У сваком случају, то ми је један од најукуснијих начина спремања паприке. Морам признати да их ипак једем само када их спремимо моја мама или ја јер ми не користимо сирће у припреми. Оно ми потпуно уништи укус, али сви се ми разликујемо па како ко воли.

Улучене паприке

Састојци: 
  • печене паприке
  • бели лук
  • уље
  • со
Припрема: 
  1. Паприке печете у сезони, а део оставите у замрзивачу па их користите кад год вам се једу :) 
  2. Печене паприке ољуштите.
  3. Ређајте их у одговарајућу посуду. 
  4. Сваки ред посолите и поспите сецканим белим луком. 
  5. Налијте уљем. 
  6. Затворите посуду и држите у фрижидеру до служења. 
  7. Паприке служите као салату или само уз хлеб и сир, а ко воли може и да умаче хлеб у уље које преостане. Њам! 
Улучене паприке

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...