субота, 7. мај 2011.

ТИГАР ТОРТА


Тигар торта

За патишпањ
  • 5 јаја 
  • 5 супених кашика шећера 
  • 5 супених кашика брашна 
  • 1 кесица прашка за пециво 
За фил
  • 2 јаја 
  • 10 супених кашика шећера 
  • 250 г путера 
  • 250 г млевених ораха 
  • 100 г чоколаде за кување 
  • 500 мл млека 
За украшавање:
  • 2 кесице праха за шлаг 
  • 200мл млека (или воде) за шлаг
  • још мало млевених ораха 
  • вишње  
Тигар торта
Припрема
Миксером умутимо јаја са шећером па додамо брашно помешано са прашком за пециво. Сјединмо. Тесто пресипамо у плех за печење обложен папиром. Пећи 15 минута на 200 степени.

За фил миксером умутимо 2 јаја и 7 кашика шећера. Уз непрекидно мешање,  у узаврело млеко, додамо измућена јаја и кувамо још мало. Додамо парчиће чоколаде и мешамо док се не отопи. Склонимо са шпорета и додамо млевене орахе. Добро сјединимо и оставимо да се охлади, уз повремено мешање. За то време умутимо путер са преостале 3 кашике шећера. Додамо охлађени крем и миксером сјединимо састојке.

Испечени патишпањ изломимо на парчиће и ставимо у дубоки суд. Додамо претходно припремљени фил и промешамо. Масу обликујемо по жељи. Ја сам користила округли плех коме се скидају странице, тако што сам га обложила кухињском фолијом, напунила смесом, изравнала, ставила у фрижидер и кад се маса лепо стегла, склонила сам обруч од плеха и  торту преврнула на тањир па склонила дно плеха и фолију. Шлагом украсимо стране и горњу површину торте. На лоптице шлага можемо ставити вишње као украс (ја их нисам имала, па сам само ставила мало дечијих гумених бомбона, чисто да би било шареније, али није неопходно) и попрскамо млевеним орасима.  

Тигар торта
Тигар торта



3 коментара:

  1. Prava torta za decu!!!Po sastojcima mi se svidja,a i lepo izgleda u preseku!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман7. мај 2011. 22:26

    Evo i mi veliak deca da se pridruzimo..izgleda izazovno.Bravo:)

    ОдговориИзбриши
  3. Volim tigar tortu. Moja mama je pravi, ja još nisam, mada imam čini mi se sam recept kod mene.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...