петак, 8. октобар 2010.

КАПРИ ТОРТА

Постоји доста сличних рецепата под називом "Капри торта", али ова ми се посебно допада јер се коре не пеку. Заправо, уместо кора, користе се три врсте кекса. Врло је једноставна за спремање и увек се тражи парче више. Правила сам је за шести рођендан моје девојчице и била је прави хит. Сви су били одушевљени. Пробајте, нећете погрешити. 
Капри торта
Састојци:
  • 600 г  petite beurre кекса
  • 200 г чоколаде
  • 10 кашика шећера
  • 4 кесице праха за пудинг од јагода
  • 2 л густог сока од јагода
  • 250 г шећера у праху 
  • 600 мл слатке павлаке
  • 1 велико паковање пишкота
  • 3 кутије jaffa кекса
  • 375 г маслаца (за фил)
  • 50 г маслаца (за чоколаду)
  • кашика уља
Припрема:
У литар сока додати 10 кашика шећера и ставити да проври. Од другог литра узети 200мл сока и у њега растопити пудинг, затим додати у проврели сок и скувати крем исто као кад кувате пудинг. Склонити са ватре и оставити да се скроз охлади. У охлађени крем додати претходно умућен маслац са шећером у праху. 

Чоколаду истопити са маслацем и кашиком уља. 
Petite beurre кекс умакати у остатак сока и слагати на тацну. 
Преко кекса премазати половину истопљене чоколаде.
Премазати једном трећином фила.
Преко фила премазати једну четвртину умућене слатке павлаке.
Преко слатке павлаке сложити jaffa кекс натопљен соком.
Затим премазати другу трећину фила,
па другу четвртину слатке павлаке
и натопљене пишкоте.
Последњу трећину фила,
трећу четвртину слатке павлаке
и онда натопљен petite beurre кекс.
Кекс премазати остатком истопљене чоколаде,
а затим и слатком павлаком.
Украсити по жељи.
Капри торта
Савет:
Торту је најбоље спремити дан-два раније да се лепо опусти. Врло је издашна тако да је добар избор за прославе или када имате госте.

Напомена:
Рецепт за ову торту сам нашла на блогу "Мињина кухињица" и састојке и поступак пренела овде у оригиналу. Међутим, када сам ја правила торту било ми је потребно мање petite beurre  и  jaffa кекса од датих мера, али сам ставила цео литар слатке павлаке.

3 коментара:

  1. Torta deluje fantastično! :)
    Kako je divna slika roze fila... Prosto da čovek zažali što je na dijeti :( :)

    ОдговориИзбриши
  2. A ja kad vidim ovako nesto zaboravim sta je to dijeta. Moram posle da guglam ;)
    Bez sale, torta je prelepa a rekla bih i vrlo izdasna.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...