недеља, 14. јануар 2018.

САЛАТА СА ЦЕЛЕРОМ

Целер је зачинска, зељаста биљка са меснатим и вретенастим кореном, богата различитим корисним састојцима и има изузетна лековита својства. У кулинарству се користе сви делови целера.
Своју башту никад нисам имала, а на пијаци где сам обично куповала воће и поврће, од целера се продавао само његов бели део тј. корен. И то је оно што сам припремала. Тако да, веровали или не, ја сам јуче по први пут пробала стабљику целера. Свежу. И потпуно сам одушевљена. Заправо, сам укус је помало необичан и јак и вероватно је потребно навићи се да бих га јела само такав, као што могу него друго поврће. Прецизно речено, одушевила ме салата направљена од комбинације свеже стабљике целера, киселкасте јабуке, свежег сира и ораха. Да сам имала суво грожђе вероватно бих и то додала, али нисам. У сваком случају, салату сам направила и данас себи за вечеру, а добила сам и неколико занимљивих комбинација као предлоге за даљу конзумацију. Кажу да је укусан са умаком од павлаке или јогурта или само са путером од кикирикија. Мало сам истраживала и по "свезнајућем" интеренету и комбинације су разне. Ако већ нисте којим случајем (као ја) пробали стабљику целера, а имате прилику, учините то чим пре. Укусан је. И здрав.

Салата са целером
За ову салату биће вам потребно:
- 1 зелена, накисела јабука
- 2 стабљике целера
- парче свежег, белог сира
- шака ораха
- со, маслиново уље, јабуково сирће - по укусу

Састојци за салату са целером
Припрема:
Све састојке исецкати (крупније или ситније, како волите) и сјединити у одговарајућој чинији. Зачинити по укусу. Слободно испробајте и са лимуновим соком или балзамико сирћем уместо јабуковог. Експериментишите са састојцима или инспирацију потражите на интернету. Пријатно!

Салата са целером

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...