субота, 29. септембар 2012.

ТОРТА "ЗЛАТНИ ПЕК"

Прославили смо и 8. рођендан наше девојчице. Као и за батин рођендан, биле су две торте. Прву торту, ону главну, опет сам поверила вештим рукама наше драге блогерке Јоване. Рецепт за ту, Чоколадну-кокос торту, нећу писати све док је сама не будем направила, али можете га потражити на њеном блогу Јојини испробани рецепти или Јована торте. Док трагате за рецептом уживајте у Јованиним рукотворинама. :) Чоколадна-кокос торта је овако изгледала:
Чоколадна-кокос торта
Чоколадна-кокос торта
Чоколадна-кокос торта
Чоколадна-кокос торта
Не само што је била прелепо украшена и феноменалног укуса већ је била и велика! И тако сам ја мислила да ће бити довољна, али дете је тражило да и мама направи једну торту. И мама је морала да испуни жељу. Како је дете тражило торту дан пре рођендана морала сам да изаберем неку која је укусна, а истовремено се брзо прави. Избор је пао на торту "Златни пек", опет по Јованином рецепту. И добро је што је било тако јер је торта заиста укусна и врло захвална за прављење, а ја сам имала и мање времена него што сам мислила јер смо имали непланирану посету. Но добро, важно је да је све успело и да су сви били задовољни. 

Састојци: 
  • 600 гр кекса "златни пек" са какаом, 
  • 7 јаја, 
  • 14 кашика шећера, 
  • 250 гр маргарина (ја користим путер), 
  • 300 гр млевеног "плазма" кекса, 
  • 300 гр праха за шлаг 
Припрема: 
  1. Умутити јаја са шећером и скувати на пари. 
  2. У охлађено додати путер и млевену плазму.
  3. Посебно умутити шлаг. 
  4. Кекс умакати у млеко и ређати на тацну. 
  5. Нанети половину фила са плазмом, па половину шлага. 
  6. Ред кекса. 
  7. Поновити поступак и завршити кексом. 
  8. Украсити по жељи. 
Торта "Златни Пек" 
Торта "Златни Пек" 
Напомена: 
Мени је било потребно 500 гр кекса јер сам целу количину фила нанела између два слоја кекса. 



2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...