недеља, 2. јануар 2011.

ДОМАЋИ ФЕРЕРО (FERRERO ROCHE)

Крајем прошле године на куварским блоговима било је актуелно прављење овог домаћег ферера. На први поглед, много ми се допао, али оставила сам испробавање истог за ову прилику. Није ме разочарао, али нисам ни претерано одушевљена за разлику од мог супруга и деце који су наручили свакодневну дозу :)

Састојци:
  • 100 г лешник наполитанки
  • 150 г (печених) лешника
  • 200 г нутеле (ја сам користила црни еурокрем)
  • 150 г чоколаде (за кување или млечне)
  • 4 кашике уља
Припрема:
Ако нисте купили печене лешнике загрејте рерну на 180°. 
Лешнике распоредите у плех и пећи их сасвим кратко 8-10'. 
Извадити их из рерне па кад се прохладе скинути им опну, а затим их фино исецкати.

Наполитанке грубо изломити, додати сецкане лешнике и крем па све фино изгњечити рукама да се повеже. Узимати по кашичицу смесе и обликовати малене куглице. Ако је смеса превише мекана оставите је 15-30' у фрижидеру пре обликовања куглица. Обликоване куглице сложити на тацну па ставити у фрижидер да се добро стегну и расхладе.

Истопите чоколаду са уљем на нижој температури па умакати расхлађене куглице. Стављати их у папирне корпице и вратити у фрижидер да се глазура стегне, а затим их служити. Ако вам је у кући претопло, слободно их чувајте у фрижидеру.

Домаћи фереро роше

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...