недеља, 3. јул 2011.

ПЛАЗМА ТОРТА СА ВИШЊАМА

Укућане сам за свој рођендан желела да почастим једном сасвим другом тортом, али како дан раније нисам имала времена да је направим морала сам да изаберем неку једноставнију. Кад правите торту на сам дан рођендана, а желите и мало да уживате, а не да цео дан проведете у печењу кора онда су ове лагане, кремасте, кексасте торте прави избор. 

Састојци
  • 300 г млевеног "Плазма" кекса 
  • 300 г "Плазма" кекса у комаду 
  • 500 мл слатке павлаке 
  • 300 г праха за шлаг 
  • 1 чаша киселе павлаке 
  • 500 г вишања 
  • 500 мл млека 
Припрема
Умутити слатку павлаку (ја сам користила ону са додатим шећером), а у посебној посуди умутити 200 г шлага (користила сам шлаг са укусом слатке павлаке и ванилина) са 2 дл млека и у ту масу додати киселу павлаку. Обе масе сјединити и поделити на два дела, па у један део ставити 300 г млевене плазме. 

Плазма кекс у комаду умакати у млеко и поређати на подлогу за торту, премазати белом смесом, поређати  вишње (како моја деца увек ваде воће из торти ја сам ставила знатно мање вишања од дате мере, али заиста дају фантастичну арому, па ако волите вишње слободно ставите пуну количину), па нанети масу са млевеном плазмом. Украсити остатком шлага. Или ако сте као ја искористили свих 300 г за фил онда вам је потребно још 2-3 кесице праха за шлаг за украшавање. Можете је украсити целим вишњама или већ по жељи. 

Плазма торта са вишњама
Плазма торта са вишњама
Плазма торта са вишњама

7 коментара:

  1. Super je , tako lagana i pjenasta! I sretan rodjendan!!! Ne bih rekla da ti je 36. (nego manje - naravno:))!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Jao hvala ti melrose. Znaš slatko si me nasmejala. I ja se ponekad zapitam odakle mi toliko :D

    ОдговориИзбриши
  3. Predivna torta, volim ovakve torte koje se ne peku, kremaste i voćne. Moram priznati da ja najčešće u svojim tortama koristim plazma keks...

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман4. јул 2011. 04:42

    Ubicete me sa visnjama:) Nekad pozelim da sam drvo visnje tj plod koliko moj Neustrasivi luduje za njima.Sve se nesto mislim da nisu muska posla pa ih toliko voli zato sto ne rastu ovde.Vidis nova ideja nisma nikad pravila sa keksom:))

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман4. јул 2011. 19:10

    Divota, izgleda tako fino i ukusno!

    ОдговориИзбриши
  6. ova 300 gr slag ustvari kolku kesicki se?

    ОдговориИзбриши
  7. Обична, мала кесица праха за шлаг обично има 40г, али ја купим велику кесу од 500г или од 1000г па онда одмерим колико ми треба. Ако купујете на кесицу онда вам треба 7-8 кесица.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...