четвртак, 03. март 2011.

БЕЛА РОЗЕН ТОРТА

Због разноразних породичних обавеза мало сам запоставила испробавање нових ђаконија, а самим тим и писање блога током прошлог месеца. Исто тако, на моју жалост, сам и у заостатку са праћењем свих укусних јела које сте сви ви, мени драги блогери прошлог месеца припремали. Мораћу мао да "прочепркам" по архивама :))

У току фебруара сам једино испробала Маријанину "Белу торту" и то за венчање мог девера. Толико сам поверење имала у Маријанин рецепт да сам без претходне пробе одлучила да баш ову торту направим за госте. И апсолутно се нисам покајала. Допала се ама баш свима!

Састојци:
  • паковање кора за розен торту
  • 1л млека
  • 3 кесице пудинга од ваниле
  • 250 г путера
  • 15 кашика шећера
  • 200 г шећера у праху
  • 500 г праха за шлаг (300 за фил и 200 за декорацију)
  • 3,5 дл минералне воде
  • 1 чаша киселе павлаке
  • 100 г беле чоколаде
Припрема:
Од литра млека одвојте количину довољну да размутите прах за пудинг, а у остатак додајте 15 кашика шећера, па пудинг скувајте на уобичајен начин. Оставите да се добро охлади. С времена на време промешајте, како се не би створила корица на врху. 

У једној посуди умутите путер и шећер у праху, а у другој 300 г шлага са 2 дл хладне минералне воде. У охлађен пудинг додајте путер умућен са шећeром у праху и добро сједините. Затим додајте умућен шлаг мешајући варјачом (масе има доста, тако да вам је потребна већа чинија), онда павлаку и на крају изрендану белу чоколаду. Овом смесом филовати корице. Ја сам се мало уплашила да сам негде погрешила и да на крају неће бити добро, јер ми је смеса деловала течно, међутим била је баш како треба што сам накнадно схватила. Лако се наноси на коре, а у фрижидеру се баш лепо стегне. 

Торту сам украсила као је и писало у рецепту шлагом (200 г) умућеним са хладном минералном водом (1,5 дл), али мислим да је ипак требало мало више воде. Шлаг је био сувише чврст и није ми било лако да га нанесем, чак се на једном месту појавила и пукотина, али како ја иначе нисам спретна у украшавању нисам се много узрујала око те ситнице ;)

Торта је изгледала овако:

Бела розен торта
Што се тиче пресека, на жалост, имам га само сликаног у тањиру заједно са неким другим тортама. Бела торта је, наравно, ова на врху:

Бела розен торта
За ову прилику сам правила и "Капри торту" која је оваг пута изгледала овако:

Капри торта
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...