недеља, 10. август 2014.

САЛАТА СА ЛУБЕНИЦОМ

Салата са лубеницом
Намирнице:
  • 400 г лубенице, 
  • рукола, 
  • 1 зелена салата, 
  • 150 г индијских ораха, 
  • 400 г фете, 
  • маслиново уље, 
  • балзамико сирће. 
Припрема: 
  1. Лубеницу очистити од семенки и исећи на коцкице (или дубити кашичицом) 
  2. Фета сир такође исећи на коцкице.
  3. Индијске орахе уситнити. 
  4. Руколу и зелену салату опрати, искидати на комаде и ставити у чинију за салату. 
  5. Преко додати лубеницу, сир, индијски орах.
  6. Зачинити уљем и балзамико сирћем.
  7. Добро промешати и служити хладно. 
Салата са лубеницом
Напомена:
По рецепту који сам имала пише да треба ставити 160 г руколе. Међутим мени је то превише јер рукола има доста јак укус, тако да сам ставила отприлике шаку руколе. Ви можете прилагодити свом укусу. Такође сам ставила мање фета сира од дате мере јер сам желела да доминирају лубеница и индијски орах. У рецепту такође пише да треба 16 кашика маслиновог уља и 8 кашика балзамико сирћа. И то меру сам смањила и прилагодила нашем укусу. Осим тога, користила сам не маслиново већ моје омиљено, уље од коштица грожђа. Опет, зато што је оно неутралног укуса, а при том сам имала балзамико сирће од истог произвођача па ми је некако деловало да ће се добро слагати и нисам погрешила.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...