петак, 8. јул 2011.

СЛАТКО ОД БЕЛИХ ТРЕШАЊА

Неколико пута сам већ у својим постовима или коментарима поменула како ја још увек не спремам зимницу јер се за то брину моја мама и свекрва. Наше бака Била и бака Лака. Међутим добила сам неколико килограма непрсканих вишања и трешања па како нисмо могли баш све да поједемо део сам замрзнула, а од дела сам направила слатко. Како ми је успело знаћемо кад будемо пробали.

Састојци
  • 1,250 кг белих трешања 
  • 1 кг шећера 
  • 1/2 л воде 
  • лимун 
  • кашичица лимунтуса 
Припрема
Оперите и очистите трешње од петељки и коштица. Ушпинујте 1 кг шећера са 1/2 л воде тј. кувајте док се не постигне густина сирупа. Спустите трешње у сируп. Током кувања повремено промешајте и повремено скидајте пену. При крају, када је скоро кувано (кад сируп лепи - проверите тако што ћете захватити кашиком па канути на тањирић) убаците опран и на колутове исечен лимун. Додајте и кашичицу лимунтуса. Када је готово, скините остатак пене и прекријте влажном крпом. Сипајте у тегле када се охлади. 

Слатко од белих трешања
Слатко од белих трешањ

1 коментар:

  1. Анониман9. јул 2011. 09:22

    Jao sto ja volim bele tresnje:).pravim slicno slatko kao ti ovde.Eto sad domah idem da vidim kako izgleda(i malko da liznem):)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...