субота, 28. јануар 2017.

КВИКИ ГРИЦ

Квики-гриц
За ове домаће грицкалице биће вам потребно:
☺ 500 г брашна
☺ 1 кесица сувог квасца
☺1 дл уља
☺200 - 250 мл воде
☺1 кашичица соли + за посипање
☺слатка (или љута) црвена паприка, разни зачини, сусам, ким....

Припрема:
Од брашна, сувог квасца, уља, млаке воде и соли умесите мало тврђе (не претврдо) тесто. Од зачина додајте оне које волите. Ја сам овом приликом у тесто додала само со. 
Тесто не треба пустити да нараста већ га одмах поделите на куглице. Ја сам их имала 16. Није битан тачан број, већ је важно да вам одговара њихова величина јер од куглица правите уске ваљке. Ваљчиће затим сецкате кухињским маказама у цик-цак, правећи грицкалице. Сечете директно изнад плеха. Не треба подмазивати плех нити стављати папир јер тесто садржи уље. 

Грицкалице пре печења посолите још мало, а  ја сам их додатно посула паприком јер нисам додавала никакве зачине у само тесто. Пеците их на 200 степени до жељене боје. Треба их повремено промешати како би се равномерно испекли. 


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...