субота, 21. јул 2012.

"СТЕП" КОЛАЧ

Врло интересантна, освежавајућа посластица коју сам нашла на блогу Vanilla. Никада раније нисам куповала "степ" сок тако да не знам у којим све укусима постоји. Користила сам укус поморанџе за доњи слој и арома и мирис су одлични, док је горњи слој са укусом лимуна и не осећа се тако јако. Следећи пут ћу покушати да нађем неки црвени, јер ми се допада и како изгледа комбинација боја.

Потребно је: 
  • 1 кесица сока у праху (нпр. "Степ"), укус по избору х 2, 
  • 1 литар воде х 2, 
  • 250 грама шећера х 2, 
  • 200 грама гриза х 2, 
  • 1 литар млека, 
  • 3 кесице праха за пудинг од ваниле, 
  • 9 супених кашика шећера, 
  • шлаг 
Припрема: 
  1. Растворимо прах за сок у води, додамо шећер и оставимо да уври. Када вода проври додамо гриз и скувамо га уобичајено. Ја лично не чекам да вода проври пре него што додам гриз јер ми се у том случају гриз обавезно згрудва. Гриз додајем раније, постепено у млазу, у млаку воду и све време мешам.  
  2. Сипамо у благо поуљену, или само навлажену дубљу тепсију. 
  3. Пудинг скувамо у млеку са 9 ск шећера и сипамо преко гриза. 
  4. Сачекамо да се пудинг сасвим мало стегне.
  5. Поново скувамо смесу од гриза са соком друге ароме (или по жељи исте) и сипамо преко пудинга. 
  6. Оставимо да се све охлади и прекријемо умућеним шлагом.
Тробојни или "степ" колач

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...