среда, 17. октобар 2012.

КУКУРУЗНЕ КИФЛИЦЕ

Потребно је:
  • 200 г паленте
  • 400 мл воде 
  • 1 кашика соли
  • 700 г брашна Т-500 
  • 500 мл млека 
  • 150 мл уља 
  • 1 свежи квасац 
  • 1 кашичица шећера 
Припрема: 
  1. Паленту скувати у 400 мл воде и охладити да буде млака. 
  2. У 100 мл млека додати кашичицу шећера и смлачити. 
  3. Додати коцкицу свежег квасца и сачекати да се подигне. 
  4. 400 мл млека и 150 мл уља спојити и лагано загрејати. 
  5. У чинију сипати просејано брашно па додати нарасли квасац и загрејно млеко са уљем.
  6. Умесити глатко тесто. По потреби додати још мало брашна.
  7. Додати скувану паленту и добро замесити тесто. 
  8. Тесто оставити да нараста око пола сата па га размесити и увити кифлице. 
  9. Пре печења, кифлице поређајте у плех па их оставите још неко време да нарасту.
  10. По жељи их премажите умућеним јајетом и поспите палентом.
  11. Пећи на 200-220 степени у претходно загрејаној рерни док не порумене. 
Кукурузне кифлице
Пуна чинија кукурузних кифлица
Кукурузна кифлица
Направила сам и неколико комада без премазивања јајетом и посипања палентом, а и неколико минијатурних кифлица. 
Кукурузне кифлице
Мини кукурузна кифлица
"Мама кифлица и дете кифлица"
Као што моја деца кажу "мама кифлица и дете кифлица".  
Мама кифлица и дете кифлица :)

9 коментара:

  1. Divne su ti!Nisam ih pravila na ovakav nacin,probam ih obavezno:)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlične draga, pravila sam ih i ja ali davnoooo http://raznajela.blogspot.com/2010/05/palenta-kiflice.html !! svaka čast na strpljenju za ove malene "dete" kiflice :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Колико су се клинци одушевили минијатурним кифлицама већ сам се уплашила ад ће следећи пут да ми траже само такве! А и овако ми је три велика плеха испало!
      Верујем да су супер са сиром јер синоћ кад смо их пробали одмах сам помислила да би ваљало напунити их сиром. Некако "иде" уз паленту. :)

      Избриши
  3. Ovo su najlepše kiflice koje sam ikada jela! Mama moje kume ih pravi, neveoravtne su! Svrati na blog, darivanje je u toku :)
    http://www.milinkuvar.com/darivanje/

    ОдговориИзбриши
  4. Ove kiflice još nikada nisam pravila, ali izgledaju fantastično, probaću...

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam ih jos radila sa palentom, ali fini receptici za kiflice su uvek dobrodosli, meni se bas svidjaju te male.:)))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...