недеља, 19. мај 2013.

ПЛАЗМА ТОРТА "СУНЦЕ"

За годишњицу брака. Требало је да буде Плазма торта - срце, али за ову количину намирница мој срце калуп је мали. Деца су кумовала називу јер кажу да личи на сунце. 🌞

Плазма торта "Сунце"
 Кора
  • 350 г млевене Плазме,
  • 250 г маслаца, 
  • 100 г шећера (у праху), 
  • 150 г сецканих ораха, 
  • 2 поморанџе (сок и нарендана кора), 
Пенасто умутити маслац и шећер, додати млевену Плазму и сецкане орахе. У масу нарендати кору поморанџе и нацедити сок. У модлу (плех) жељеног облика изручити масу и формирати кору дебљине 1,5-2 цм. 

Први слој крема
  • 150 г млевене Плазме, 
  • 300 мл слатке павлаке, 
  • 2 кремфикса, 
  • 200 г белог крема 
Умутити слатку павлаку и кремфикс. Умешати млевену Плазму и бели крем. Ја обично користим Еурокрем, али како често није довољно течан, овог пута сам користила Лино. Фил подједнако распоредити преко коре.

Други слој крема:
  • 200 г црног крема, 
Прелити танким слојем црног крема. Опет је то био Лино. 
Плазма торта "Сунце"
Трећи слој крема
  • 400 г слатке павлаке, 
  • 3 кесице кремфикса, 
  • 50 г шећера (у праху), 
  • 100 мл млека, 
Умутити слатку павлаку, кремфикс, млеко и шећер. Нанети преко црног крема и поравнати ножем. 

Декорација
  • 200 г шлага у праху (или слатка павлака), 
  • 16 комада Чоко-Плазме, 
  • чоколадне мрвице или рендана кора поморанџе 
За декорацију умутити шлаг у праху. Ја сам користила преосталу течну павлаку јер сам имала литар на почетку припреме. Торту премажите целу. Мени се допало да се виде слојеви па сам само нанела танак слој на врху и од остатка правила ружице. Ножем (или концем) обележити 16 парчића. На свако парче шприцем истиснути пуфну шлага и у њу уметнути један Чоко-Плазма кекс. Унутрашњост декорисати по жељи шлагом, чоколадним мрвицама или ренданом кором поморанџе. Или комбинацијом свега. :)
Плазма торта "Сунце"

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...